VERFIJNDE DECORATIES DIE PRECIES BIJ UW INTERIEUR PASSEN UIT DEN HAAG

"Ik zal ze even in een vaas zetten", hoe vaak hebt u dat zelf gezegd of iemand horen zeggen? Over de potten en vazen in het assortiment van Heemskerk Bloemisten zegt u die zin toch iets anders, namelijk: "Ik zal ze even in deze prachtige karakteristieke vaas zetten." De decoraties in onze winkel zijn namelijk ware kunstwerken.

Dutch Designers van Craftzz

CraftZZ staat voor vakmanschap. Voor kleine producenten en enthousiaste vakmensen die op ambachtelijke wijze, met de hand, decoratieve en exclusieve accessoires maken. Van natuurlijke materialen zoals porselein, keramiek, glas, hout en metaal.

DURF UITGESPROKEN TE ZIJN MET DutZ

Iedere vaas, pot, schaal, kandelaar of karaf van DutZ is mondgeblazen en handgevormd uit glas. De producten worden ontworpen en vervaardigd in een glasfabriek in Oost-Europa. De letters DutZ staan in het Nederlands voor: Durf uitgesproken te Zijn. We hebben ook prachtige kaarsen van DutZ in ons assortiment.

TOEGANKELIJKE LUXE VAN PTMD COLLECTION®

Stoer, sober en sfeervol. Dat zijn de kenmerken van PTMD collection®. Creëer een eigenwijze look in uw interieur met deze stijlvolle artikelen. Alle vazen, lampen, kaarsenhouders en noem het maar op worden ontwikkeld in eigen beheer van PTMD®. Heemskerk Bloemisten kiest ieder seizoen de mooiste producten uit voor het assortiment in Den Haag.

SPAARVARKENS, SPAARKIPPEN EN SPAARPOEZEN

Big Ducky, Peggy het varken en Marie de kip. De namen zeggen u misschien nog niet zo veel, maar deze vrolijke dieren wilt u leren kennen. Ontdek de grappigste vormen in kleurrijke dessins. Spaar alle dierlijke spaarpotten van Pomme-Pidou.

Wij worden blij van elk nieuw dierendesign van Pomme-Pidou en we hopen u ook.

DES POTS, HET PRACHTIGE HANDWERK UIT HET VERRE OOSTEN!

Des Pots,

Door eigen ontwerp, uniek in Nederland. Exclusief en handgemaakt, de potten en glaswerk van Des Pots zijn van uitmuntende kwaliteit.

• Des pots
  • Pomme-pidou
  • PTMD collection
  • Doortje IJpelaar
  • DutZ

WILT U OOK BLOEMEN BIJ ONS BESTELLEN?

Ja graag