VOOR DE MOOISTE BLOEMWERKEN MET EEN BETEKENIS UIT DEN HAAG

Omdat u haar zult missen. Omdat hij altijd voor u klaar stond. Omdat de tijd te snel voorbij is gegaan. Een rouwstuk vertelt uw laatste woorden. Heemskerk Bloemisten heeft veel ervaring met het maken van rouwstukken en weet dus als geen ander de juiste kleuren, bloemen en woorden te vertalen naar een betekenisvol rouwboeket of rouwarrangement.

• Rouwboeket van Heemskerk Bloemisten
  • Rouwboeket door Heemskerk Bloemisten
  • Prachtig rouwboeket
  • Rouwboeket in hartvorm

EEN ROUWBOEKET LATEN SAMENSTELLEN?

Bestel uw bloemen online

WAARDEVOLLE CREATIES EN ROUWARRANGEMENTEN

Er is een boeket voor de momenten van vreugde, maar ook voor die van verdriet. Bij een gepast afscheid van uw dierbare hoort daarom een betekenisvol rouwarrangement. Een boeket dat aansluit bij de wensen van uw dierbare en die van uzelf. Dankzij onze aansluiting bij Fleurop kunnen we uw aanvraag over de hele wereld bezorgen.

Zoals u wenst

Voor sommige mensen helpt het om zelf een rouwboeket samen te stellen en anderen geven de zorg liever uit handen. Onze bloemisten adviseren u en creëren een rouwstuk of rouwarrangement naar uw wens.

Sympathieboeket

Als u persoonlijk steun wilt betuigen aan de nabestaanden kunt u ook een boeket laten samenstellen. We hebben een speciaal sympathieboeket voor deze gelegenheid.

Houdbaarheid

Een rouwboeket staat niet op water en is dus beperkt houdbaar. Als u een rouwstuk wilt dat langer houdbaar is, dan kunt u beter kiezen voor een rouwarrangement. Deze is in de oase gestoken en krijgt dus wel water.

Een aantal mogelijkheden:

• U kunt een rouwlint toevoegen aan een boeket met uw eigen tekst.
  • Als u bloemen wilt bezorgen bij de familie, raden we u aan om geen lint te kiezen, maar een tekstkaartje te schrijven.
  • Bloemen bij de begraafplaats of crematorium kunt u op de dag van de afscheidsdienst laten bezorgen.

Persoonlijke vraag?

Wilt u advies over rouwwerk of hebt u een speciale wens? Bel 070 - 3558544, stuur ons een e-mail of vul het contactformulier in.

EERST PERSOONLIJK MET DE BLOEMIST PRATEN?

Ja graag