GEEF KLEUR AAN UW BEDRIJF MET HEEMSKERK BLOEMISTEN UIT DEN HAAG

Een verjaardag, jubileum, ziekte of geboorte. Er zijn genoeg momenten waarop u uw werknemers en zakelijke relaties wilt laten zien dat u aan ze denkt. Laat in een handomdraai een boeket, fruitmand of bloemstuk bij u op de zaak of op een particulier adres bezorgen. Dankzij onze aansluiting bij Fleurop Interflora hebt u de mogelijkheid om bloemen in Den Haag of zelfs over de hele wereld te sturen.

UW BOEKETTEN ZIJN ONZE ZAAK

Planten en bloemen creëren een fijne werkplek. Kies voor een wekelijks boeket of bloemstuk voor bij u op kantoor, de ontvangstruimte, vergaderzaal en de balie. De concentratie van uw medewerkers gaat omhoog en het ziektecijfer omlaag bij het werken in een groene omgeving. Een mooie bos bloemen verlaagt het stressgehalte.

Snelle service met een fleurig resultaat
Een makkelijke en professionele afhandeling met uw leveranciers. Daar hebt u als bedrijf behoefte aan. Als u een bloemenabonnement afsluit bij Heemskerk Bloemisten, krijgt u elke week de boeketten in schone vazen met Chrysalwater. Door onze ervaring met het leveren van bloemen aan en voor grote ondernemingen, hebben we bij Heemskerk Bloemisten het inzicht en de tools om aan iedere bloemenaanvraag te kunnen voldoen.

Uw abonnement gratis bezorgd bij u op de zaak
Iedere maandag leveren wij, in de regio, uw abonnement met verse bloemen bij u op kantoor en voeren wij de oude bloemen af. We hebben een groot assortiment aan snijbloemen, dus u hebt iedere week een ander kleurenpalet aan bloemen staan.

FACTUURINFORMATIE

Aan het einde van de maand krijgt u een verzamelfactuur op bedrijfsnaam, kostenplaats of afdeling. De btw wordt apart vermeld. Het abonnement is maandelijks opzegbaar. Heemskerk Bloemisten houdt voor de betaling een termijn aan van 30 dagen. Voor meer informatie over het bloemenabonnement bel 070 - 3558544, stuur ons een e-mail of vul het contactformulier in.

ONZE KLANTEN & PARTNERS

• Hivos people unlimited
  • NVM
  • Udink Schepel Advocaten
  • Het Nederlandse Rode Kruis
  • Van Stigt
  • VG ANWB
  • Winkelman Van Hessen
  • Zebra samen zeker
  • AWVN
  • Klant van Heemskerk Bloemisten
  • Florence Heemskerk Bloemisten
  • Rijksoverheid Heemskerk Bloemisten
  • Makelaardij Van Eijk
  • Matzinger Eversdijk
  • Ministerie van Defensie
  • asito
  • DNHK

WILT U OOK UW BLOEMEN BIJ ONS BESTELLEN?

Ja graag