ELKE WEEK EEN VERS BOEKET VOOR OP DE KEUKENTAFEL UIT DEN HAAG

In onze bloemenwinkel vindt u 40 soorten bloemen. Zoveel keus maakt het kiezen niet makkelijk. Gelukkig hoeft dat ook niet, want met een particulier bloemenabonnement van Heemskerk Bloemisten hebt u elke week een mooie verse bos bloemen op tafel. Laat u verrassen.

VROLIJK UW HUIS OP MET EEN BLOEMETJE VAN Heemskerk

We hebben een dagelijks vers bloemenassortiment en stellen met plezier een boeket naar uw wens samen. Kom langs in onze bloemenwinkel in Den Haag en laat u inspireren door de geuren en kleuren. U kunt een boeket bij ons uitzoeken of onlineen daarna laten versturen over de hele wereld.

Het bloemenabonnement
Iedere week een cadeautje voor uzelf, zonder dat u de deur uit hoeft? Dan is het bloemenabonnement echt iets voor u. Wilt u de bloemen op thema of kleur? Ons creatieve team bloemisten zorgt wekelijks voor een fleurige creatie bij u op de tafel. U krijgt de verse bloemen bij u thuis in een schone vaas met Chrysalwater. De bloemen hebben geen verzorging nodig en u hebt er dus zelf geen omkijken naar. De oude bloemen voeren we uiteraard voor u af.

Vrijdag, bloemendag
De bloemencreatie is elke week een verrassing, maar er is een ding dat u zeker weet: op vrijdag leveren we de bloemen bij u thuis. Zodat u ieder weekend geniet van een prachtige bos bloemen.

HOE ZIT DAT MET DE BETALING?

Dat is heel eenvoudig. Aan het einde van de maand krijgt u een verzamelfactuur. Het abonnement is daarbij maandelijks opzegbaar. We houden een betalingstermijn aan van 30 dagen. Hebt u vragen over het bloemenabonnement? Bel 070 - 3558544, stuur ons een e-mail of vul het contactformulier in.

WILT U OOK BLOEMEN BIJ ONS BESTELLEN?

Ja graag